« Things I Love Thursday | Main | My Month Favorites: August »

Friday, August 31, 2012

Comments

Jessie {My Mod Style}

You are so adorable. I like VLOGS because you can see the real person and it kinda gives you a feel for whether or not you would get along in real life. LOL I wish I need "camera" language, but I don't. Great advise though and I totally see why a video was better then typing it all out. Have a great weekend.

shannon

Great job! Adorable VLOG.

http://shannonhearts.blogspot.com

Alexandra Wallace

Loved listening to your answers! I would be so awkward on a vlog video haha - you were great! Love your hairstyle, too - it's cute! :)
-AW

BlythePonytailParades

Haha thank you! I AM way too awkward….

BlythePonytailParades

Baha thanks!

BlythePonytailParades

Hope you had a good weekend too :)

Ronifeelsnostalgic

HAHA! I was literally smiling and waving, saying "HIIII" when I got a shout out. :DDD
I also love your thinking for more music face. hahaha I actually adore ALL your faces and noises in this video! Eee! One day we will meet and I will freak out with happiness!
Now, dub step...I've heard a lot about this...what is it??!?!! Should I youtube it? Yeah, okay, I will.
I like that you still listen to all those old school high-school type bands. They make me feel young when I listen to them. I like feeling young. <3
I literally laughed out loud at your growl at the end! So candid of a moment when one cannot figure out how to turn off the stinkin' camera. Happens to me often and then I just get embarrassed and delete the vid. I should probably just stop being a chicken; I may find people will think I'm cute just like you. ;)

P.s. That's a lot of "anonymous" questions LOL I wonder why they were anonymous when they didn't ask or say anything rude and inappropriate.
P.p.s. Sweet poses, dude! You're a natural model. I don't think I could do that. I get wayyyy too shy! Well, I could do it after a couple glasses of wine.
Okay. I'm done with the longest comment ever.
Who am I kidding?

BlythePonytailParades

You crack me up! BAHA! Yes, check out dubstep. It's so fun!
And I cannot for the life of me figure out why there were so many anonymous questions. Weird : /

Haha I'm used to showing my models and clients how to pose so it's forced me to get over my shyness about it. I used to just laugh and look ridiculous.

Verify your Comment

Previewing your Comment

This is only a preview. Your comment has not yet been posted.

Working...
Your comment could not be posted. Error type:
Your comment has been posted. Post another comment

The letters and numbers you entered did not match the image. Please try again.

As a final step before posting your comment, enter the letters and numbers you see in the image below. This prevents automated programs from posting comments.

Having trouble reading this image? View an alternate.

Working...

Post a comment

Your Information

(Name is required. Email address will not be displayed with the comment.)